Aandachtstip van de SponsorMan April 2015: Bierviltjes

Aandachtstip van de SponsorMan April 2015: Bierviltjes

Weet u dat…
– 45% van de bierviltjes aan het eind van de avond omgedraaid liggen?
– 75% van de horecagasten langer dan 5 seconden met één of meer spelen?
– 90% van de viltjes op het eind van de avond op een andere plaats liggen?
– 92% van de cafébezoekers één bierviltje langer dan 15 seconden bekijkt?
– Er per bierviltje gemiddeld 4 contactmomenten zijn!

(bron: http://www.bierviltje.eu/)

[av_image src=’http://www.sponsorvisie.nl/wordpress/wp-content/uploads/2015/04/SponsorMan-Bierviltjes.png’ attachment=’1995′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’left-to-right’ link=” target=” styling=” caption=” font_size=” appearance=”][/av_image]

Aandachtstip van de SponsorMan: Bierviltjes!

Bierviltjes zijn een ideaal promotiemiddel voor uw sponsor
Met bierviltjes kunt u uw sponsor, of een actie van uw sponsor, even écht extra aandacht geven.

Het is een leuke manier om een hoofdsponsor te bedanken bij het tekenen van een contract. Het is opvallend, origineel en positief.

En… niet onbelangrijk: helemaal niet zo duur! Online zijn bij verschillende websites bierviltjes al te bestellen in aardige aantallen (500 stuks) voor minder dan € 100,-! Google maar eens op “bierviltjes bedrukken” en selecteer een leverancier.

Elke maand tips van de SponsorMan ontvangen?

Wilt u elke maand de tips en trucs van de SponsorMan ontvangen? Neem dan contact op via sponsorman@sponsorvisie.nl.