Wilt u meer uit uw sponsoring halen? Dan is het slim om regelmatig iets anders te communiceren via het SponsorPortaal, zoals ik ook al vertelde in Sponsortip 2: Wissel uw uiting regelmatig.
Adverteren via de sportclubs is niet uw core business, maar wel heel interessant. Om het u zo makkelijk mogelijk te maken is het mogelijk om binnen het SponsorPortaal in één keer meerdere advertenties aan te maken. Maak dus alvast een vaste advertentie voor al uw kernactiviteiten. Of, beter nog, maak voor elke seizoen een passende ‘standaard’ advertentie aan.
U kunt deze dan eenvoudig wisselen en zo actueel en onder de aandacht blijven. Nog een voordeel: volgend jaar kunt u deze advertenties opnieuw gebruiken. Dat bespaart u tijd.
Heeft u iets actueels zoals een vacature of een tijdelijke actie? Dan plaatst u deze gewoon en kunt u daarna weer een ‘standaard’-actie terugplaatsen.
Wilt u hier meer over weten of heeft u hulp nodig? Neem dan contact op met SponsorVisie. Via 020 3080647 of info@sponsorvisie.nl
Bekijk ook mijn vorige tips:
- Sponsortip 1: Trek de aandacht
- Sponsortip 2: Wissel uw uiting regelmatig
- Sponsortip 3: Welk voordeel biedt u?
- Sponsortip 4: Voorkom verwarring
- Sponsortip 5: Bepaal uw doel
- Sponsortip 6: Maak uw afbeelding dynamisch
- Sponsortip 7: Maak het uzelf makkelijk!
- Sponsortip 8: Verplaats u in uw doelgroep
- Sponsortip 9: Vraag feedback
- Sponsortip 10: Zorg voor impact
- Sponsortip 11: Plaats uw vacatures