Kort en bondig
Zoals u weet sturen wij een aantal keer per jaar een mail namens uw vereniging aan de sponsors waarin wij de sponsors wijzen op de kansen die actief sponsoren biedt. Hierbij de tip van deze maand: Kort en bondig
Te veel tekst schrikt af. Of het nu uw website betreft of een advertentie in een magazine of in het SponsorPortaal. Te veel tekst zorgt ervoor dat mensen stoppen met lezen. Hier geldt echt “less is more”. Zorg dat u één duidelijke boodschap heeft en niet drie of vijf tegelijk. De lezer raakt dan het spoor bijster en het door u gewenste effect is weg. Probeer niet te veel te vertellen. Kies één boodschap met één doelstelling en hou het daarbij. Wissel liever uw advertentie regelmatig of plan dit vooruit. Vergeet vooral uw call-to-action niet.
Heeft u hierover vragen of heeft u hulp nodig? Neem dan gerust contact met ons op via support@sponsorvisie.nl. Dat is service van uw club.
Bekijk ook onze vorige tips:
- Sponsortip 1: Trek de aandacht
- Sponsortip 2: Wissel uw uiting regelmatig
- Sponsortip 3: Welk voordeel biedt u?
- Sponsortip 4: Voorkom verwarring
- Sponsortip 5: Bepaal uw doel
- Sponsortip 6: Maak uw afbeelding dynamisch
- Sponsortip 7: Maak het uzelf makkelijk!
- Sponsortip 8: Verplaats u in uw doelgroep
- Sponsortip 9: Vraag feedback
- Sponsortip 10: Zorg voor impact
- Sponsortip 11: Plaats uw vacatures
- Sponsortip 12: In een keer klaar
- Sponsortip 13: Zonder doel kan je niet scoren
- Sponsortip 14: Beseft u hoe groot het bereik is?
- Sponsortip 15: Nieuw SponsorPortaal: Pas uw presentatie aan
- Sponsortip 16: Weet je dat weetjes werken?
- Sponsortip 17: Speel in op het seizoen
- Sponsortip 18: Wat doen jullie precies?
- Sponsortip 19: Waar en wanneer?
- Sponsortip 20: Relevantie
- Sponsortip 21: Waarom eigenlijk?
- Sponsortip 22: Laat uw gezicht zien
- Sponsortip 23: Wat heet!
- Sponsortip 24: Benchmark
- Sponsortip 25: Leg de link
- Sponsortip 26: Naar aanleiding van…
- Sponsortip 27: Een geplaatste bal
- Sponsortip 28: Referentie
- Sponsortip 29: Member-get-member
- Sponsortip 30: Het effect van kleur