Je moet steeds blijven zoeken naar mogelijkheden om je sponsors onder de aandacht te brengen. Je digitale kanalen spelen hier een steeds groter wordende rol in. Promotie via website, app en social media zijn een effectief middel voor de promotie van sponsors, maar je kan meer doen.
Heb je wel eens aan Branded Content gedacht?
Branded content is een zeer effectieve manier om een sponsor positief onder de aandacht te brengen. Wil je weten wat branded content precies is en waarom het werkt? Lees dan dit artikel van MarketingFacts.
Een mooi voorbeeld van Branded content is het Auping Doelpunt van de Week. Maar ook bij verenigingen zijn er mooie voorbeelden. Google maar eens op Picnic Team van de Week!
Nog een aantal mogelijkheden:
– De mini van de week (gesponsord door de BMW-MINI-dealer)
– De coaching tip (gesponsord door de het coachings- / trainingsbureau)
– De warming-up oefening van de maand (gesponsord door de fysiotherapeut)
– De gezonde voedingstip (gesponsord door het restaurant)
– De trainingsoefening van de week (gesponsord door de sportwinkel)
– De spelregelvraag van de week (gesponsord door het huiswerkinstituut)
– De foto van de maand (gesponsord (en geselecteerd) door de fotograaf).
De mogelijkheden zijn eindeloos. Voor meer inspiratie kunt uiteraard bij ons terecht. Neem gerust contact op.