Aandachtstip SponsorMan oktober 2015

De aandachtstip van de SponsorMan: Branded Content

Steeds weer zoekt u naar mogelijkheden om uw sponsors onder de aandacht te brengen. Uw website heeft hier een essentiële rol in. Daarom heeft u ook gekozen voor het SponsorPortaal. De banners op uw website zijn een effectief middel voor de promotie van uw sponsors, maar u kunt meer doen.
Heeft u wel eens aan Branded Content gedacht?

[av_image src=’http://sponsorvisie.nl/wordpress/wp-content/uploads/2015/10/SponsorMan-Branded-Content-260×200.png’ attachment=’2364′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’left-to-right’ link=” target=” styling=” caption=” font_size=” appearance=”][/av_image]

Branded content is een zeer effectieve manier om een sponsor positief onder de aandacht te brengen. Wilt u weten wat branded content precies is en waarom het werkt? Lees dan dit artikel van MarketingFacts.

Een mooi voorbeeld van Branded content is het Crowdfundingplatform voor amateurverenigingen van ING. Maar ook verenigingen hebben mooie voorbeelden Bijvoorbeeld de Vrijwilliger van de Week-campagne van voetbalvereniging Sportlust’46 .

Nog een aantal mogelijkheden:

– De mini van de week  (gesponsord door de BMW-MINI-dealer)
– De coaching tip (gesponsord door de het coachings- / trainingsbureau)
– De warming-up oefening van de maand (gesponsord door de fysiotherapeut)
– De gezonde voedingstip (gesponsord door het restaurant)
– De trainingsoefening van de week (gesponsord door de sportwinkel)
– De spelregelvraag van de week (gesponsord door het huiswerkinstituut)
– De foto van de maand (gesponsord door de fotograaf).

De mogelijkheden zijn eindeloos. Voor meer inspiratie kunt uiteraard bij ons terecht. Neem gerust contact op.

Elke maand tips van de SponsorMan ontvangen?

Wilt u elke maand de tips en trucs van de SponsorMan ontvangen? Neem dan contact op via sponsorman@sponsorvisie.nl.