SponsorMan Mei 2024

De wervingstip van de SponsorMan: Gezond

Gezond is hip. Steeds meer mensen zijn bezig met gezonder leven en gezonder eten. Geldt dit ook al binnen jullie vereniging? Hebben jullie al een gezonde sportkantine? Hoe dan ook liggen hier kansen voor diverse gezonde sponsorrelaties. Denk aan een sponsor van de fruitmand op de bar, mueslibollen als alternatief voor de tosti, of suikervrije limonade. Het toevoegen van gezonde producten aan het assortiment kan de basis zijn van een heel gezonde sponsorrelatie. Evenals het promoten van sportieve alternatieven in de periodes dat jullie vereniging van de welverdiende zomerrust geniet.

Klik hier voor meer informatie

De aandachtstip van de SponsorMan: Sportgatendoek

We laten ons vaak inspireren door goede ideeën van anderen, maar deze keer is het een idee van onszelf. Een aantal jaren geleden hebben wij Picnic, de online supermarkt met de leuke bezorgkarretjes, geholpen met hun sponsoring bij diverse lokale verenigingen. Hoe zorg je nu dat mensen over je praten? Hiervoor bedachten wij de Picmik: een schietdoek dat in een goal gespannen kan worden en waarmee precisie getraind kan worden. Een mooie, creatieve en zeer opvallende sponsoruiting die ook echt van waarde is voor de sportvereniging. Jullie mogen dit idee gerust van ons lenen om een bestaande (of nieuwe) sponsor nieuwe exposure te bieden. Zie je hem al hangen?

“Advocatenkantoor Jansen: Wij schieten een gat in elke verdediging”
“Gatenkaas? Jazeker, maar ook Old Amsterdam en brie. Uw kaasspecialist”
“Met scherp schieten? Adverteer via de lokale krant” of, misschien nog wel slimmer: “Met scherp schieten? Bereik uw doelgroep via onze club”. 
“Wat is jouw doel? Bereik het met de huiswerkspecialist
“Schoonmaakbedrijf X, houdt niet alleen dit doel schoon”
“Wilt u geen gaten in uw dekking? Verzekeringskantoor Pieters”

Klik hier voor meer informatie

Nieuws! Nieuwe video's

De afgelopen jaren hebben wij onze diensten doorontwikkeld. Bij SponsorVisie ligt de nadruk steeds meer op inhoudelijke ondersteuning van de sponsorcommissie en we hebben 'afscheid genomen' van onze Narrowcasting-faciliteit. We waren één van de eerste met een webbased narrowcasting-oplossing en honderden clubs hebben onze oplossing de afgelopen 10 jaar gebruikt. Maar inmiddels bieden narrowcastingspecialisten en ledenadministratie- en websiteleveranciers  een completere oplossing. Dan is het ook tijd om los te laten.

Bij crowdfunding zien we een verbreding van sport naar andere sociale organisaties en gaat de volledige afwikkeling inmiddels via Mollie, waardoor het administratieve proces veel eenvoudiger is geworden. Wist je dat inmiddels meer dan 1000 campagnes zijn gevoerd via ons platform? Misschien hebben jullie zelf deze manier van werving van inkomsten nog niet gebruikt, dan raad ik je zeker aan om je hier eens in te verdiepen. Clubs kunnen eenmalig en zelfs jaarlijks crowdfunding succesvol inzetten. Dat heeft de historie inmiddels bewezen. Geweldige actuele voorbeelden zijn de campagnes van de KNZB en het Kamper Trompetter Korps. Beide laten de potentie van dit middel op een geweldige manier zien:

Voor Obligatieplan is de ondersteuning bij de uitgifte enorm uitgebreid op basis van de opgebouwde ervaring bij inmiddels meer dan 150 succesvolle uitgiftes en het Obligatieplan.nl Beheersysteem is nog veel uitgebreider en gebruiksvriendelijker geworden. Inmiddels is er meer dan € 30.000.000,- opgehaald in meer dan 150 campagnes.

Wil je even snel bijgepraat worden over deze services? Bekijk dan onze nieuwe video's:

SponsorVisie: https://www.youtube.com/watch?v=dE1M80C68YY
Obligatieplan.nl: https://www.youtube.com/watch?v=Ny8qwSkBCh8
Crowdfundingvoorclubs.nl: https://www.youtube.com/watch?v=2x1zU0BnVxs

Extra informatie via Social Media?

Klik hier om ons te liken op Facebook

Klik hier om ons te volgen op LinkedIn

En blijf op de hoogte!