Trek de aandacht

Zoals u weet sturen wij een aantal keer per jaar een mail namens uw vereniging aan de sponsors waarin wij de sponsors wijzen op de kansen die actief sponsoren biedt. Hierbij de tip van deze maand:

Trek de aandacht: Zorg dat uw advertentie opvalt. Dit kan eenvoudig met een opvallende afbeelding, maar ook met een goede kop.

In de wizard die u doorloopt als u een websiteadvertentie (SponsorPortaal) of narrowcastingadvertentie (NarrowCasting) aanmaakt kunt u eenvoudig een opvallende afbeelding en een pakkende kop combineren. Het systeem maakt hier automatisch een advertentie van.  Let hierop het maximale aantal karakters in de kop. Wees dus kort en bondig. En concreet. “Nu € 20,- korting op een driegangendiner” werkt beter dan “Nu korting op een driegangendiner”. Nog beter is “Nu tot 1 oktober 3-gangendiner van € 50,- voor € 30,-”. Hoe concreter hoe beter.

Elke maand sturen wij u een tip.  Mocht u echter zelf een vraag hebben, neem dan gerust contact met ons op.