Wissel uw uiting regelmatig

Zoals u weet sturen wij een aantal keer per jaar een mail namens uw vereniging aan de sponsors waarin wij de sponsors wijzen op de kansen die actief sponsoren biedt. Hierbij de tip van deze maand: Wissel u uiting regelmatig.

Na verloop van tijd wordt een uiting minder effectief. Het is dan ook het slimst om de advertentie regelmatig te wisselen, bijvoorbeeld elke maand. Dan blijft de effectiviteit optimaal.

In 1 keer meerdere acties klaar zetten

In het beheersysteem kunt u een onbeperkt aantal acties maken. Als u in 1 keer een aantal acties maakt, kunt u later eenvoudig wisselen door een andere actie te activeren. Het kost u dan veel minder tijd om actueel te zijn. Het is handig om ook een actie te maken die altijd kan gelden, zoals een speciale korting voor leden of één van uw producten of diensten. Daar kunt u altijd op terug vallen, indien u even niets actueels te melden hebt.Maak ook gebruik van de reminders door een einddatum van de actie op te geven. U ontvangt dan automatisch 3 dagen voor de einddatum een herinnering om een andere actie te selecteren.

SponsorVisie helpt verenigingen met sponsors werven en behouden. Deze video laat zien hoe wij dit doen.