De wervingstip van de SponsorMan: Bier van hier
Speciaalbier is hip. In de horeca is inmiddels circa 15% van al het bier dat gedronken wordt speciaalbier en dit percentage stijgt. Dit is een zegen voor de horeca omdat de marge op dit speciaalbier een stuk hoger is. Het is een van de oorzaken van de omzetstijging. Door de populariteit van het speciaalbier is ook het aantal lokale brouwerijen enorm gestegen. Overal schieten ze als paddenstoelen uit de grond. Ook bij u in de buurt en dat biedt kansen!
Klik hier voor meer informatie
De aandachtstip van de SponsorMan: Geef het door
Vorig jaar wezen wij u al op de mogelijkheid om sponsors onder de aandacht te brengen via ‘branded content‘. Dit is vooral gericht op uw eigen bereik: uw leden en toeschouwers. Deze keer vestigen wij een geweldige manier om een sponsor onder de aandacht te brengen van andere teams: de campagne Fair Play: Geef het door!
Klik hier voor meer informatie.
Op herhaling: Een leuke actie met de bloemist
De tips van de SponsorMan zijn meer dan een keer te gebruiken. Aanstaande zondag is het Moederdag en dat biedt perspectief! In het weekend heeft u immers intensief contact met al uw leden, sterker nog: U weet waar ze zijn! Laat de bloemist bijvoorbeeld bloemen aanbieden die achter de bar verkocht worden voor moederdag. De omzet komt dan ten goede aan de club.
Als u de bloemist toch benadert wijs deze dan ook op de aanstaande kampioenschapsvieringen. Wellicht dat dit ook op eenzelfde wijze wederzijds kansen biedt.
Klik hier voor de wervingstip die wij i.v.m. Valentijnsdag verstuurden.
Crowdfundingsucces: FC Utrecht
FC Utrecht heeft via ons crowdfundingplatform een campagne gedaan voor de sfeeractie tijdens de bekerfinale. En met succes! Door honderden donateurs werden duizenden euro’s bij elkaar gehaald.
Klik hier om het crowdfundingsplatform van FC Utrecht te bekijken.
Vraag een no-cure-no-pay crowdfundingplatform aan of volg een van onze workshops en leer wat crowdfunding voor uw club kan betekenen
Mailing aan uw sponsors
Zoals u weet sturen wij een aantal keer per jaar een mail namens uw vereniging aan uw sponsors waarin wij uw sponsors wijzen op de kansen die actief sponsoren biedt. Deze week sturen wij weer een bericht. Dit bericht vindt u via de volgende link: Sponsortip 33: Voorkom verdwalen.
Indien u bij ons heeft aangegeven dat de mails niet aan uw sponsors dienen te worden verzonden zal dit uiteraard niet gebeuren. Het staat u vrij om onze tips zelf aan uw sponsors te verzenden. Komt u hier niet aan toe? Dan is het wel zo makkelijk als wij uw sponsors elke maand namens u de tip toesturen. Meldt u in dat geval aan voor de mailservice door een e-mail te sturen naar: info@sponsorvisie.nl.
Extra informatie via Social Media?
Klik hier om ons te liken op Facebook
Klik hier om ons te volgen op Twitter
En blijf op de hoogte!