Sponsortip 16: Weet je dat weetjes werken?
Mensen zijn nieuwsgierig en leren graag iets nieuws. Het is daarom heel effectief om de aandacht te trekken met een weetje en vervolgens is er een aanleiding om contact met uw bedrijf op te nemen:
Bijvoorbeeld:
De assurantie-adviseur: “3 tips om te besparen op uw zorgverzekering, klik hier“
De aannemer: “Verbouwen? 10 tips voordat u begint“
De slager/poelier: “10 tips voor gezonder BBQ-en“
Plaats dus zelf ook een weetje op het SponsorPortaal met een link naar uw bedrijf. Op internet zijn talloze voorbeeldtips te vinden.
Heeft u vragen over het systeem of het gebruik van het systeem? Neem dan contact op met SponsorVisie via support@sponsorvisie.nl. Zij helpen u graag!
Bekijk ook onze vorige tips:
- Sponsortip 1: Trek de aandacht
- Sponsortip 2: Wissel uw uiting regelmatig
- Sponsortip 3: Welk voordeel biedt u?
- Sponsortip 4: Voorkom verwarring
- Sponsortip 5: Bepaal uw doel
- Sponsortip 6: Maak uw afbeelding dynamisch
- Sponsortip 7: Maak het uzelf makkelijk!
- Sponsortip 8: Verplaats u in uw doelgroep
- Sponsortip 9: Vraag feedback
- Sponsortip 10: Zorg voor impact
- Sponsortip 11: Plaats uw vacatures
- Sponsortip 12: In een keer klaar
- Sponsortip 13: Zonder doel kan je niet scoren
- Sponsortip 14: Beseft u hoe groot het bereik is?
- Sponsortip 15: Nieuw SponsorPortaal: Pas uw presentatie aan