Relevantie
Uw advertentie op de website van de vereniging of op het scherm in de kantine heeft een heel interessant bereik: een heel specifieke groep mensen (sporters) uit de directe omgeving. Maar als zij op de club zijn, of op de website van de club surfen, zijn zij niet op zoek naar uw advertentie. Hoe zorgt u dan dat u toch de aandacht trekt? Het toverwoord is relevantie.
Op het moment dat uw uiting relevant is voor de kijker, trekt deze automatisch meer aandacht en vergroot het dus de effectiviteit. Inspelen op de actualiteit (Sponsortip 17: Speel in op het seizoen) en je verplaatsen in de doelgroep (Sponsortip 8: Verplaats u in uw doelgroep) zijn hierbij heel erg interessant. Een verzekeringsadviseur kan op een golfclub prima adverteren met een verzekering voor golfmateriaal, maar op een voetbalclub is een actie “Goed verzekerd met uw jeugdteam de weg op? Scoor een gratis inzittendenverzekering bij uw autoverzekering” veel relevanter.
Heeft u hem? Waarschijnlijk wel, maar als u ideeën of advies nodig heeft neem dan gerust contact met SponsorVisie op via support@sponsorvisie.nl. Wij denken graag met u mee en het is kosteloos. Een mooie service van uw club.
Bekijk ook onze vorige tips:
- Sponsortip 1: Trek de aandacht
- Sponsortip 2: Wissel uw uiting regelmatig
- Sponsortip 3: Welk voordeel biedt u?
- Sponsortip 4: Voorkom verwarring
- Sponsortip 5: Bepaal uw doel
- Sponsortip 6: Maak uw afbeelding dynamisch
- Sponsortip 7: Maak het uzelf makkelijk!
- Sponsortip 8: Verplaats u in uw doelgroep
- Sponsortip 9: Vraag feedback
- Sponsortip 10: Zorg voor impact
- Sponsortip 11: Plaats uw vacatures
- Sponsortip 12: In een keer klaar
- Sponsortip 13: Zonder doel kan je niet scoren
- Sponsortip 14: Beseft u hoe groot het bereik is?
- Sponsortip 15: Nieuw SponsorPortaal: Pas uw presentatie aan
- Sponsortip 16: Weet je dat weetjes werken?
- Sponsortip 17: Speel in op het seizoen
- Sponsortip 18: Wat doen jullie precies?
- Sponsortip 19: Waar en wanneer?