Zoals u weet sturen wij een aantal keer per jaar een mail namens uw vereniging aan de sponsors waarin wij de sponsors wijzen op de kansen die actief sponsoren biedt. Hierbij de tip van deze maand:
Leg de link
Advertenties trekken de aandacht als ze aanspreken. Bijvoorbeeld als ze relevant zijn in de context of er direct een link wordt gelegd. Een voorbeeld is de campagnes van Interpolis binnen hockey: Wel zo slim, Bitje in en sinds kort Voorkom blessures! Deze campagne is effectief omdat deze en relevant zijn in de context: op een hockeywebsite een advertentie die specifiek over hockey gaat.
Probeer hetzelfde te doen met uw advertentie. Heeft u hier hulp bij nodig? Neem dan gerust contact met ons op via support@sponsorvisie.nl. Wij helpen u graag. Dat is service van de club.
Bekijk ook onze vorige tips:
-
-
- Sponsortip 1: Trek de aandacht
- Sponsortip 2: Wissel uw uiting regelmatig
- Sponsortip 3: Welk voordeel biedt u?
- Sponsortip 4: Voorkom verwarring
- Sponsortip 5: Bepaal uw doel
- Sponsortip 6: Maak uw afbeelding dynamisch
- Sponsortip 7: Maak het uzelf makkelijk!
- Sponsortip 8: Verplaats u in uw doelgroep
- Sponsortip 9: Vraag feedback
- Sponsortip 10: Zorg voor impact
- Sponsortip 11: Plaats uw vacatures
- Sponsortip 12: In een keer klaar
- Sponsortip 13: Zonder doel kan je niet scoren
- Sponsortip 14: Beseft u hoe groot het bereik is?
- Sponsortip 15: Nieuw SponsorPortaal: Pas uw presentatie aan
- Sponsortip 16: Weet je dat weetjes werken?
- Sponsortip 17: Speel in op het seizoen
- Sponsortip 18: Wat doen jullie precies?
- Sponsortip 19: Waar en wanneer?
- Sponsortip 20: Relevantie
- Sponsortip 21: Waarom eigenlijk?
- Sponsortip 22: Laat uw gezicht zien
- Sponsortip 23: Wat heet!
- Sponsortip 24: Benchmark
-