Naar aanleiding van…
De advertenties in het SponsorPortaal zijn een goed kanaal om te vertellen wat u precies doet (zie: Sponsortip 18: Wat doen jullie precies?). Dat zorgt ervoor dat men weet waarvoor men bij u moet zijn. Soms is het ook slim om een aanleiding te communiceren om de link nog directer te leggen. “Een lekkende kraan? Wij lossen het voor u op!”, “Een ster in uw voorruit? In 5 minuten opgelost!”, “Een vervelende manager? Ontdek uw mogelijkheden”, “Sneeuw en regen? Tijd voor een bandenwissel!”.
Dus naar aanleiding waarvan kunnen de leden contact met u opnemen? Communiceer dat in het SponsorPortaal!
Heeft u hier hulp bij nodig? Neem dan gerust contact met ons op via support@sponsorvisie.nl. Wij helpen u graag. Dat is service van de club.
Bekijk ook onze vorige tips:
- Sponsortip 1: Trek de aandacht
- Sponsortip 2: Wissel uw uiting regelmatig
- Sponsortip 3: Welk voordeel biedt u?
- Sponsortip 4: Voorkom verwarring
- Sponsortip 5: Bepaal uw doel
- Sponsortip 6: Maak uw afbeelding dynamisch
- Sponsortip 7: Maak het uzelf makkelijk!
- Sponsortip 8: Verplaats u in uw doelgroep
- Sponsortip 9: Vraag feedback
- Sponsortip 10: Zorg voor impact
- Sponsortip 11: Plaats uw vacatures
- Sponsortip 12: In een keer klaar
- Sponsortip 13: Zonder doel kan je niet scoren
- Sponsortip 14: Beseft u hoe groot het bereik is?
- Sponsortip 15: Nieuw SponsorPortaal: Pas uw presentatie aan
- Sponsortip 16: Weet je dat weetjes werken?
- Sponsortip 17: Speel in op het seizoen
- Sponsortip 18: Wat doen jullie precies?
- Sponsortip 19: Waar en wanneer?
- Sponsortip 20: Relevantie
- Sponsortip 21: Waarom eigenlijk?
- Sponsortip 22: Laat uw gezicht zien
- Sponsortip 23: Wat heet!
- Sponsortip 24: Benchmark
- Sponsortip 25: Leg de link