Aandachtstip SponsorMan februari 2017

De aandachtstip van de SponsorMan: Laat eens een ballonnetje op

Communicatie bestaat in allerlei vormen. Als je op wil vallen is het soms leuk om het eens net wat anders te doen dan normaal zodat je net wat meer opvalt. Laat daarom eens een ballonnetje op. We hebben eerder al eens bierviltjes als promotiemiddel onder de aandacht gebracht, maar ook ballonnen zijn een leuke en heel positieve manier voor een sponsor om onder de aandacht te komen.

[av_image src=’http://sponsorvisie.nl/wordpress/wp-content/uploads/2017/01/SponsorMan-Balonnen-260×200.png’ attachment=’3202′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’left-to-right’ link=” target=” styling=” caption=” font_size=” appearance=”][/av_image]

Wat zijn de voordelen?

  • Opvallend
  • Vrolijk
  • Creatief
  • Leden nemen de sponsor mee naar huis
  • Goede manier om een actie te promoten

Wat zijn hier goede gelegenheden voor?

  • Verlenging/start contract hoofdsponsor
  • Promotieactie sponsor, korting of actie kan op de ballon geprint worden
  • Opening van nieuwe vestiging sponsor, zie wervingstip van deze maand

Wat zijn de kosten?

  • Deze zijn afhankelijk van de hoeveelheid, maar op internet zijn bijvoorbeeld 500 stuks met opdruk logo en tekst voor minder dan € 140,- te bestellen
  • Heliumballonnen zijn beduidend duurder, ca. € 470,- voor 500 stuks
  • Verder zijn er diverse mogelijkheden als extra grote ballonnen, stokjes om de ballonnen aan te verbinden, etcetera

Tip! 

Vraag de ballonnenleverancier voor de eerste bestelling of hij niet ook sponsor wil worden. Op dat moment heeft hij daar een heel goede reden voor: hij kan uw leverancier worden.

Elke maand tips van de SponsorMan ontvangen?

Wilt u elke maand de tips en trucs van de SponsorMan ontvangen? Neem dan contact op via sponsorman@sponsorvisie.nl.