Aandachtstip SponsorMan September 2016

De aandachtstip van de SponsorMan: Green Graffiti

Originaliteit scoort! Als een net wat ander voorstel aan uw sponsor of potentiële sponsor voorlegt maakt dat vaak het verschil. Ik vertel u vaak over andere manieren om uw sponsors onder de aandacht te brengen, maar deze maand komen we met wel iets heel bijzonders: green graffiti. U heeft er waarschijnlijk nooit van gehoord, maar toch kent u het waarschijnlijk. Met green graffiti worden reclame-uitingen op de stoep of op de muur geplaatst door deze door een patroon schoon te spuiten. Dat valt gegarandeerd op! Ideaal voor de promotie van een schoonmaakbedrijf, glazenwasser of de autowasstraat.

[av_image src=’http://sponsorvisie.nl/wordpress/wp-content/uploads/2016/08/Sponsorman-green-graffitti-260×2001.png’ attachment=’2868′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’left-to-right’ link=” target=” styling=” caption=” font_size=” appearance=”][/av_image]

Er zijn verschillende leveranciers zoals zoeken op “green graffiti” of “reverse graffiti” bewijst. Maar wellicht kunt u het schoonmaakbedrijf hiermee ook op een nieuw zakelijk idee brengen?

Een aantal voorbeelden (bron: internet):

Afbeeldingsresultaat voor green graffiti Afbeeldingsresultaat voor green graffiti

Elke maand tips van de SponsorMan ontvangen?

Wilt u elke maand de tips en trucs van de SponsorMan ontvangen? Neem dan contact op via sponsorman@sponsorvisie.nl.