Het is belangrijk dat de sponsors ook daadwerkelijk voordeel halen uit de sponsoring van een club of vereniging. Op deze manier zullen ze namelijk langer verbonden blijven aan de vereniging en ontstaat er dus een win-win situatie: zowel de vereniging als de sponsor haalt voordeel uit de samenwerking. Om de sponsors hierbij te helpen zal er vanaf nu iedere maand een SponsorTip worden gegeven door de SponsorMan. U kunt deze tips doorsturen naar uw sponsors. Die zullen het waarderen dat er wordt meegedacht over het boeken van resultaten uit de sponsoring.
Trek de aandacht: Zorg dat uw advertentie opvalt. Dit kan eenvoudig met een opvallende afbeelding, maar ook met een goede kop.
In de wizard die u doorloopt als u een websiteadvertentie (SponsorPortaal) of narrowcastingadvertentie (NarrowCasting) aanmaakt kunt u eenvoudig een opvallende afbeelding en een pakkende kop combineren. Het systeem maakt hier automatisch een advertentie van. Let hierop het maximale aantal karakters in de kop. Wees dus kort en bondig. En concreet. “Nu € 20,- korting op een driegangendiner” werkt beter dan “Nu korting op een driegangendiner”. Nog beter is “Nu tot 1 oktober 3-gangendiner van € 50,- voor € 30,-“. Hoe concreter, hoe beter.