Sponsors werven tip mei 2017: Pinksteren
“Op een mooie Pinksterdag”. U kent het lied van Jongewaard en Van den Heuvel vast wel. Maar wat doet de gemiddelde Nederlander op een mooie 2e Pinksterdag? Inderdaad Winkelen! Veel bedrijven, zoals autodealers, meubelboulevards en bouwmarkten zijn 2e Pinksterdag open. Dit communiceren ze vaak via diverse lokale media, maar waarom nog niet via uw club? U bereikt immers veel lokale mensen en dat is voor dergelijke bedrijven heel interessant, maar u zult ze op deze kans moeten wijzen.
Voorbeeldbrief Pinksteren
Onderwerp: Pinksteren
Geachte heer/mevrouw (bij voorkeur met naam),
4 en 5 juni is het Pinksteren. Zeker 2e Pinksterdag is een ideale dag om te winkelen. Waarschijnlijk bent u ook open en heeft u leuke acties om winkelend publiek te trekken.
Wij hebben [aantal] leden en via onze communicatiekanalen bereiken wij nog veel meer lokale mensen. Bovendien bezoeken meer dan [aantal bezoekers] wekelijks onze locatie. Waarschijnlijk is het voor u heel interessant om uw acties via onze kanalen te communiceren. Bijvoorbeeld via de schermen op onze locatie, advertenties of nieuwsberichten op onze website en in onze nieuwsbrief en via promotie via onze sociale media.
** Optioneel: Maar het is ook mogelijk om posters op onze club op te hangen en/of flyers in onze club te verspreiden.**
Digitaal adverteren kan al vanaf [bedrag] per jaar of [bedrag per kwartaal]. Met uw bijdrage helpt u onze vereniging financieel verder en uzelf aan extra klanten.
Ziet u hier ook een kans? Neem dan contact met ons op via de onderstaande contactgegevens. Wij informeren u graag over de mogelijkheden.
P.S. U kunt natuurlijk ook acties rondom Hemelvaartsdag en Moederdagaanbieding via ons communiceren. U kunt uw advertentie zo vaak wisselen als u maar wilt.
Met sportieve groet,
[naam contactpersoon]
[naam vereniging]
Elke maand tips van de SponsorMan ontvangen?
Wilt u elke maand de tips en trucs van de SponsorMan ontvangen? Neem dan contact op via sponsorman@sponsorvisie.nl.