Sponsortip 31: Kort en bondig

Kort en bondig

Zoals u weet sturen wij een aantal keer per jaar een mail namens uw vereniging aan de sponsors waarin wij de sponsors wijzen op de kansen die actief sponsoren biedt. Hierbij de tip van deze maand: Kort en bondig

[av_image src=’http://sponsorvisie.nl/wordpress/wp-content/uploads/2014/08/SponsorMan-idee-260×200-bedankt.png’ attachment=’1688′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’left-to-right’ link=” target=” styling=” caption=” font_size=” appearance=”][/av_image]

Te veel tekst schrikt af. Of het nu uw website betreft of een advertentie in een magazine of in het SponsorPortaal. Te veel tekst zorgt ervoor dat mensen stoppen met lezen. Hier geldt echt “less is more”. Zorg dat u één duidelijke boodschap heeft en niet drie of vijf tegelijk. De lezer raakt dan het spoor bijster en het door u gewenste effect is weg. Probeer niet te veel te vertellen. Kies één boodschap met één doelstelling en hou het daarbij. Wissel liever uw advertentie regelmatig of plan dit vooruit. Vergeet vooral uw call-to-action niet.

Heeft u hierover vragen of heeft u hulp nodig? Neem dan gerust contact met ons op via support@sponsorvisie.nl. Dat is service van uw club.

Bekijk ook onze vorige tips: