Sponsortip 33: Beleving

Beleving

Mensen zijn niet geïnteresseerd in een product of dienst, ze willen weten wat iets hen oplevert: de beleving of de ervaring. In een advertentie is het van belang hiernaar te verwijzen. 

Mensen kopen eigenlijk geen robotgrasmaaier, maar een strakonderhouden gazon en een tijdsbesparing van 30 minuten per week. Ze kiezen niet voor een 3-gangen menu, maar voor een avondje in de watten gelegd worden of de smaak van de Oud-Hollandse keuken. Het zijn juist deze aspecten die u in uw advertentie naar voren moet laten komen.

Gebruik een aansprekende titel zoals:“Een avondje ouderwets genieten” of “Uw gazon gladder dan de green”, of gebruik een quote van een van uw klanten “De lekkerste stamppot andijvie die ik ken.” of “Grasmaaien, ik kan er uren naar kijken”.

[av_image src=’http://sponsorvisie.nl/wordpress/wp-content/uploads/2016/06/SponsorMan-zomer-260×200.jpg’ attachment=’2718′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’left-to-right’ link=” target=” styling=” caption=” font_size=” appearance=”][/av_image]

Specifieke informatie in het SponsorPortaal

Na het klikken op de advertentie komt de bezoeker in het SponsorPortaal of op een specifieke pagina op uw website. Hier gingen wij in onze vorige tip op in.

Heeft u hulp nodig of vragen over het gebruik van het systeem? Neem dan contact op via support@sponsorvisie.nl. Dat is service van uw club!

Via de onderstaande links vindt u onze vorige 5 tips: