Sponsortip 35: De (dubbele) schaarste

De (Dubbele) Schaarste

Zoals u weet sturen wij een aantal keer per jaar een mail namens uw vereniging aan de sponsors waarin wij de sponsors wijzen op de kansen die actief sponsoren biedt. Hierbij de tip van deze maand: De (Dubbele) Schaarste.

[av_image src=’http://sponsorvisie.nl/wordpress/wp-content/uploads/2016/06/SponsorMan-Schoolspullen-260×2001.png’ attachment=’2700′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’left-to-right’ link=” target=” styling=” caption=” font_size=” appearance=”][/av_image]

[av_hr class=’default’ height=’50’ shadow=’no-shadow’ position=’center’]

De (dubbele) schaar is een van de bekendste passeeracties in de sport. Schaarste is een van de bekendste middelen om een marketingactie effectief te maken. Door het aanbod beperkt geldig (tot 1 september) of beperkt beschikbaar (op=op) te maken wordt de lezer aangezet tot directe actie en wordt de effectiviteit van de actie groter. Een actie speciaal voor leden creëert een extra reden voor leden om voor uw bedrijf te kiezen en niet voor uw concurrent. Bovendien geeft het de club een aanleiding om uw actie extra onder de aandacht te brengen. Een dubbele schaarste is dus misschien wel het slimst: “Leden krijgen tot 1 september 10% korting op schoolspullen.”.

Plaats direct uw actie met (dubbele) schaar in het SponsorPortaal!

Heeft u hulp nodig of vragen over het gebruik van het systeem? Neem dan contact op via support@sponsorvisie.nl. Dat is service van uw club!

Via de onderstaande links vindt u onze vorige 5 tips: