Wervingstip SponsorMan Maart 2015

De wervingstip van de SponsorMan: Doe-het-zelf!

Het voorjaar is de tijd dat iedereen weer in en om het huis aan de slag gaat. Vorig jaar richtten wij ons op tuincentra. Dit jaar gaan wij naar de doe-het-zelf-zaken. Dat is om meer dan één reden relevant.

Hieronder vind je de voorbeeldbrief die je kan gebruiken. Dit keer hebben wij (op verzoek) ook een afbeelding toegevoegd. Deze kan je in je mail naar de sponsor gebruiken. Dat maakt in één oogopslag duidelijk wat de bedoeling is!

[av_image src=’http://www.sponsorvisie.nl/wordpress/wp-content/uploads/2015/02/Sponsorman-520×400-Doe-het-zelf1.png’ attachment=’1944′ attachment_size=’full’ align=’center’ animation=’left-to-right’ link=” target=” styling=” caption=” font_size=” appearance=”][/av_image]

Voorbeeldbrief doe-het-zelf

Onderwerp: Doe-het-zelf: Onze leden naar uw winkel

Geachte heer/mevrouw (bij voorkeur met naam),

Extra mensen naar uw winkel krijgen. “Doe-het-zelf”, zeggen wij. Het is niet ingewikkeld, het kan nu door te adverteren bij [naam vereniging]. De 5 redenen waarom dit werkt:

  1. De meeste mensen doen doe-het-zelf-klussen in het weekend
  2. Heel veel mensen zijn in het weekend actief op de sportvereniging (bij ons [aantal])
  3. Bij [naam vereniging] is communiceren met uw doelgroep op het juiste moment en in de directe omgeving van uw winkel.
  4. Actuele advertenties naast de traditionele sponsorborden. Sponsoring van onze club is eigenlijk geen sponsoring meer. Het is adverteren, maar dan heel goedkopp (al vanaf [prijs per maand] of [prijs per jaar]!).
  5. Doe-het-zelf: In 3 minuten plaatst u via een online systeem uw actuele aanbiedingen op onze website (en op het scherm in onze kantine).

Sponsorman 1113x400 Doe het zelf brief sponsors

Resultaat telt

Uiteindelijk is het belangrijkste dat er resultaat geboekt wordt. Door dat u op een relevant moment (in het weekend) op een relevante plek (op een paar minuten afstand van uw winkel) interessante aanbiedingen plaatst is het logisch dat dat resultaat oplevert.

U hoeft er ook niets speciaals voor te verzinnen. U kunt de acties gebruiken die u in uw winkel heeft en deze elke dag, elke week of elke maand wisselen. Zo vaak u wilt. U kunt ook speciale acties doen met Pasen of laten weten dat u Tweede Paasdag open bent. Maar ook een speciale doorlopende actie voor onze leden is natuurlijk mogelijk!

Wij wachten uw bericht met belangstelling af!

Ziet u hier een kans, wacht dan niet en neem direct contact met ons op! We gaan graag met u in gesprek.

Met sportieve groet,

Contactpersoon vereniging
Naam vereniging

Elke maand tips van de SponsorMan ontvangen?

Wilt u elke maand de tips en trucs van de SponsorMan ontvangen? Neem dan contact op via sponsorman@sponsorvisie.nl.